都收到了,谢谢两位~~ 引用第9楼暗骑士之荣耀于2006-12-09 10:01发表的:
骑士,我发给你了~~~~
啊???
那也谢谢学姐~~~~ 好心的说~~
The Eldar
I've seen the moon
And the first sunrise
I'll leave it to the memories
And kiss the wind goodbye
chorus:
For the Eldar
I'm trapped inside this dream
Of the Eldar
Song of doom
I've tasted poison
When I drank the wine of fate
But the fear was in my heart
I realized too late
The house of spirits call
chorus:
For the Eldar
I'm trapped inside this dream
Of the Eldar&
Song of the doom
High's the fee
Soon my spirit will return
Welcome dawn
Your light will take me home
I say farewell
chorus:
To the Eldar
I'm trapped inside this dream
Of the Eldar's
Song of doom
艾达(星辰之子民)
(歌词翻译:Darkmage)
我见过月亮
和第一次朝阳
我将把它留给记忆
亲吻风儿,说声别离
(这里说的是当Fingolfin带领Noldor穿越冰峡来到ME时,刚刚是月亮第一次升起的时候,这里提到在ME所有的回忆)
为了艾达
我陷入迷梦里
那是艾达的
厄运歌谣
(又提到Noldor命运了)
饮下命运醇醪
我品尝毒药
心中惊悸
醒悟已太迟
亡魂之殿在感召
(已经预知了自己的死亡)
为了艾达
我陷入迷梦里
那是艾达的
厄运歌谣
(见上)
高昂的代价
我的灵魂即将回家
你好啊拂晓
你的晨光带我归巢
(准备好了迎接死亡的来临和回去Aman)
道声珍重啊
为了艾达
我陷入迷梦里
那是艾达的
厄运歌谣
(说当年跟随大家来到ME,受到诅咒)
已有 1 人购买 本主题需向作者支付 3 奥币 才能浏览 购买主题 I've seen the moon
And the first sunrise
I'll leave it to the memories
And kiss the wind goodbye
chorus:
For the Eldar
I'm trapped inside this dream
Of the Eldar
Song of doom
I've tasted poison
When I drank the wine of fate
But the fear was in my heart
I realized too late
The house of spirits call
chorus:
For the Eldar
I'm trapped inside this dream
Of the Eldar&
Song of the doom
High's the fee
Soon my spirit will return
Welcome dawn
Your light will take me home
I say farewell
chorus:
To the Eldar
I'm trapped inside this dream
Of the Eldar's
Song of doom
艾达(星辰之子民)
(歌词翻译:Darkmage)
我见过月亮
和第一次朝阳
我将把它留给记忆
亲吻风儿,说声别离
(这里说的是当Fingolfin带领Noldor穿越冰峡来到ME时,刚刚是月亮第一次升起的时候,这里提到在ME所有的回忆)
为了艾达
我陷入迷梦里
那是艾达的
厄运歌谣
(又提到Noldor命运了)
饮下命运醇醪
我品尝毒药
心中惊悸
醒悟已太迟
亡魂之殿在感召
(已经预知了自己的死亡)
为了艾达
我陷入迷梦里
那是艾达的
厄运歌谣
(见上)
高昂的代价
我的灵魂即将回家
你好啊拂晓
你的晨光带我归巢
(准备好了迎接死亡的来临和回去Aman)
道声珍重啊
为了艾达
我陷入迷梦里
那是艾达的
厄运歌谣
(说当年跟随大家来到ME,受到诅咒)
页:
1
[2]